مشکلات احتمالی و راه حل آن‌ها

در اجرای نرم افزار ممکن است که با باگ و یا مشکلات دیگری مواجه شوید که ما در این بخش، به ارائه راه حل برای برخی از مشکلاتی که تاکنون شما کاربران گزارش داده‌ایم پرداخته‌ایم. این بخش در صورت نیاز به‌روزرسانی خواهد شد.

تاریخ آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

bis23

دکمه های نرم افزار کار نمی‌کند

این مشکل به دلیل نبودن فایلی مختص به ویندوز در سیستم شما است که عموما با آپدیت ویندوز برطرف می‌شود، اما اگر تمایل به آپدیت ویندوز ندارید، با دانلود و نصب فایل زیر مشکل برطرف می‌شود:

MicrosoftEdgeWebview2Setup.exe

نرم افزار را باز می‌کنم، اما صفحه کاملا سفید است

اگر با چنین مشکلی مواجه شدید، باید مرورگر پیش‌فرض سیستم خود را به مرورگر Chrome تغییر دهید.

حجم دانلود شده نیم بها محاسبه نمی شود

ابتدا بررسی کنید حجم دانلود شده شما با مقدار نشان داده شده در نرم افزار برابر باشد. اگر برابر نبود ترافیک شما از سرور های ما رد نشده و برای حل مشکل می توانید به پشتیبانی وبسایت پیام دهید.

در غیر این صورت ترافیک دانلود شما از سرور ما رد شده اما اپراتور شما تعرفه ی نیم بها را اعمال نکرده که برای پیگیری باید در سایت 195 از اپراتور خود بابت عدم لحاظ کردن تعرفه ترجیحی داخلی شکایت ثبت کنید.

برای ثبت شکایت ابتدا با دریافت کد تایید در سایت وارد شوید، دسته بندی اینترنت را انتخاب کنید، سپس اطلاعات زیر را وارد و شکایت خود را ثبت کنید:

سرویس: نوع اینترنت شما

اپراتور: شرکت ارائه دهنده اینترنت شما

نوع شکایت: مشکلات مالی و تعرفه

موضوع شکایت: عدم رعایت تعرفه ترافیک داخل و بین الملل محتوای داخلی(یک دوم)

متن شکایت:

با عرض سلام و وقت بخیر. متاسفانه علی رغم قرار داشتن وب سایت dl.steamdl.ir به آی پی 31.40.5.139 در سامانه نیم بها به نشانی eservices.ito.gov.ir/page/iplist که در تاریخ 1403/03/08 ثبت و تا تاریخ 1403/03/15 مهلت اعمال داشته است، همچنان محتوای مصرفی بنده از سایت مذکور به صورت بین الملل محاسبه میگردد. لطفا پیگیری کنید.